piątek, 1 sierpnia 2014

Versatile Blogger Award i LA-6






Długo zwlekałam z tymi nominacjami. Z góry przepraszam, jak dobrze wiecie miałam opóźnienie. Chcę bardzo podziękować osobom, które doceniły moją pracę i nominowały mnie do  Liebster Award. To wiele dla mnie znaczy <3.
Więc od początku. Dziękuję :
1. Moon Seer z bloga ~ embroiledlove-dramione.blogspot.com
2. Wika W.K ~ dramione-togetheruntiltheend.blogspot.com
3. Małej Jędze ~ lies-secrets-past-harted-pain-sandess.blogspot.com
4. Onnawen ~ bring-me-to-life-dramione.blogspot.com



Niestety nie odpowiem już na pytania, bo byłoby ich zbyt dużo…
Nie będę też brała udziału w Liebster Award  ze względu braku czasu, ale mimo wszystko jestem Wam bardzo wdzięczna…


Dziękuję także Viktorii BlackDragon za nominację tym razem do Versatile Blogger Award . Zajmie mi ona mniej czasu, więc postanowiłam na nią odpowiedzieć, jak też obiecałam.
Oto regulamin ,,The Versatile Blogger Award” :

--> należy podziękować nominującemu bloggerów,
 --> pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu,
 --> ujawnić 7 faktów o sobie
 --> nominować 7 (lub więcej) blogów do owej nagrody
--> poinformować autorów nominowanych blogów



Zatem…Fakty o mnie :

  •       Kocham czytać książki, ale to chyba nie jest zbytnim zaskoczeniem. Uwielbiam przenosić się do innego świata xD. Jestem gotowa nie przespać całej nocy, aby dowiedzieć się dalszego ciągu opowieści.
  •      Prawdę mówiąc nigdy nie byłam przekonana do Harry’ego Potter’a. Byłam zagorzałą fanką  Zmierzchu . Pamiętam nawet, że gdy mój brat wrócił z kina, był bowiem na ostatniej części HP, wykłócałam się z nim, który film jest lepszy ;).
  •      Mam dwóch starszych braci.
  •      Prócz HP uwielbiam także Dary Anioła <3.
  •      Mój ulubiony kolor to błękitny, fioletowy i czarny.
  •      Cenię sobie ciszę i spokój. Nie przepadam za gadatliwymi osobami.
  •      Żadna z moich przyjaciółek nie ogląda HP, ani nie czyta Dramione. 

Teraz ja z największą przyjemnością nominuję :
1.     Lycheey Lorę (na-skraju-wolnosci.blogspot.com) – to niesamowita, pomysłowa, twórcza autorka, która pewnie w przyszłości  zrobi wielką karierę !  Jest ze mną od samego początku i niezwykle mnie wspiera.
2.     Verrsace (theeternalexile.blogspot.com) – hmm, ona to dopiero ma wyobraźnię ! Stworzyła coś innego, pięknego i wzruszającego… Także daje mi wielką motywację.
3.     Onnawen (bring-me-to-life-dramione.blogspot.com) – wiecie co to naprawdę oznacza mieć lekki styl ? Jej opowiadanie zawiera w sobie coś intrygującego i delikatnego…
4.     Małą Jędzę (lies-secrets-past-harted-pain-sandess.blogspot.com) - bogaty styl, wielki talent i najważniejsze uczuciowość jej opowiadań !
5.     Zakochanaą♥ (need-somebody-dramione.blogspot.com) – oryginalny pomysł, naprawdę świetne, wciągające Dramione !
6.     Kejtidzi (niekoniecznie-rywalizacja-dramione.blogspot.com) - wciągająca historia miłości, płakałam i się śmiałam czytając ją .
7.     Vik. A (istnienie-dramione.blogspot.com) – dzięki niej poznałam Hermionę z innej strony, zaskakujące i romantyczne.
8.     Moon Seer (embroiledlove-dramione.blogspot.com) – cudowny styl, ciekawa fabuła, jej Dramione  ukazuje ważne wartości.
9.     Wika W.K (dramione-togetheruntiltheend.blogspot.com) dopiero zaczyna, zapowiada się naprawdę interesująco !
10.            Catherine Grande  (youaremyhorcrux.blogspot.com) – dołożyła coś od siebie, stworzyła intrygującą postać…Warte uwagi.
11.            Oliwia Orfin (lolyy-dramione.blogspot.com) – także niedawno zaczęła, fabuła od razu mnie zainteresowała, ciekawie ukazuje uczucia bohaterów.


Nominowałabym jeszcze więcej osób, ale z doświadczenia wiem, że nie biorą one udziału w takich nominacjach.
W poście jest na pewno dużo błędów; śpieszyłam się ;).

Dziękuję  jeszcze raz <3


Pozdrawiam gorąco 

8 komentarzy:

  1. Ciekawe fakty ! :D
    Zasłużyłaś na te nominacje ! gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje i Tobie też gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Ci za nominacje! Odpowiem gdy tylko bede miala w rekach cos innego niz telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację! Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. :) Jak tylko znajdę chwilkę wolnego czasu to odpowiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze z konta verrsace ale to ja lycheey lore!!!! Dzieki,!!!!! Wlasnie nadrabiam zaleglosci co do twoich rozdzialow! :)

    OdpowiedzUsuń