wtorek, 30 sierpnia 2016

DRAMIONE AWARDS




Witajcie, kochani!

Przychodzę dziś do Was z pewną informacją. Ku mojemu zdziwieniu, blog został nominowany do Dramione Awards Poland. Dowiedziałam się o tym zupełnie przypadkiem i bardzo dziękuję osobie, która zgłosiła moją historię. :)
Jeżeli chcecie, zapraszam Was do zagłosowania w ankiecie na ,, Co serce pokocha, rozum nie wymaże".
( kategoria czwarta, szkolne).  Wystarczy wejść w linka i oddać swój głos.







Co do nowego rozdziału...Pojawi się on we wrześniu. 

Pozdrawiam Was gorąco!
Nela B.




3 komentarze:

  1. Zaglosowane !! Czekam na kolejny rozdział !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Nelu, głos oddany a w między czasie zapraszam na nowy rozdział u mnie :)
    Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu :)
    Pozdrawiam!

    http://slodki-listopad-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. heej wszystkim, ale dawno tu nie było, więc nie bójcie się, bo nie umarłem!! dziękujemy za głosowanie ah!!

    OdpowiedzUsuń